ÁSZF

Vásárlástól való elállás joga:

45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet értelmében a megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 napon belül (beleértve a 14. napot is) a Vevőnek joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben az árucikkért kifizetett vételárat az Eladó visszatéríti legkésőbb az elállást, illetve az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. Elállás esetén az áru visszajuttatásának költségei az Eladót terheli. Cégünk kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vevő részére megtéríteni. A termék sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik.

 

Garancia:

A magyar törvényi előírásoknak megfelelően a GUMI SZAKI az általa forgalmazott termékekre garanciát vállal a következő garanciális feltételek szerint:

I. A garancia időtartama
Nokian, Michelin, BFGoodrich – Teljes élet garanciát biztosítunk az abroncsokra, azaz amíg a futó felület kopottsága el nem éri az 1,6 mm bordamélységet. (TWI – kopásjelző szerint)

Goodyear – A végfelhasználó részére történő eladástól számított 5 év. Azonban a garancia a gumiabroncs „első életéig” érvényes, azaz amíg a futó felület el nem éri az 1,6 mm bordamélységet. (TWI – kopásjelző szerint)

Bridgestone, Firestone, Laponia – A végfelhasználó részére történő eladástól számított 2 év, de nem hosszabb, mint a gyártás idejétől számított 5 év a gumiabroncs falán feltüntetett DOT szám alapján. Azonban a garancia a gumiabroncs „első életéig” érvényes, azaz amíg a futó felület el nem éri az 1,6 mm bordamélységet. (TWI – kopásjelző szerint)

Continental, Semperit, Barum, Matador, Viking - A végfelhasználó részére történő eladástól számított 3 év, de nem hosszabb, mint a gyártás idejétől számított 6 év a gumiabroncs falán feltüntetett DOT szám alapján. Azonban a garancia a gumiabroncs „első életéig” érvényes, azaz amíg a futó felület el nem éri az 1,6 mm bordamélységet. (TWI – kopásjelző szerint)

Hankook, Kingstar - A végfelhasználó részére történő eladástól számított 4 év. Azonban a garancia a gumiabroncs „első életéig” érvényes, azaz amíg a futó felület el nem éri az 1,6 mm bordamélységet. (TWI – kopásjelző szerint)

Debica - A végfelhasználó részére történő eladástól számított 3 év. Azonban a garancia a gumiabroncs „első életéig” érvényes, azaz amíg a futó felület el nem éri az 1,6 mm bordamélységet. (TWI – kopásjelző szerint)

II. A garancia nem érvényes:
Helytelen tárolás miatti hibákra,
A szabványok valamint a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatti szerelési vagy üzemeltetési hibákra,
Nem a rendeltetésnek megfelelő használat miatti hibákra
Jármű vagy tartozékainak hibája által okozott hibákra pl.: hullámos kopás,
Baleset, rongálás vagy egyéb külső behatás okozta hibák pl.: átszakadás külső sérülés miatt
„legyalogolt”abroncs, egyéb külsőmechanikai sérülés,
Az abroncs túlterhelése miatti hibákra pl.: peremrobbanás, nyomatéktörés,
Javított abroncsokra
Gyors kopásra
III. A garanciális igény bejelentése
A garanciális igényeket a MARSO Kft. szervizeiben, vagy más a céggel kapcsolatban álló forgalmazónál lehet írásban bejelenteni. A bejelentésnek tartalmaznia kell:

A bejelentő nevét
Az abroncs részletes adatait: méret, mintázat, terhelhetőség, gyártási szám, maradvány csatornamélység
A hiba leírását
A vásárlói számla sorszámát
A használt járművön az abroncs felszerelési helyét
IV. A garanciális igény elbírálása
Az elbírálást a MARSO Kft. végzi. A jogos reklamációnak elismert abroncs árát megtérítjük, vagy a vevő kérésére új abroncsra cseréljük. A bejelentés időpontjában érvényes eladási árból a MARSO Kft. az elismert reklamációs követelés, illetve a maradvány csatornamélység arányában engedményt ad. A csatornamélység az abroncs legkopottabb részén a főcsatornában mérendő. A térítés összege az alábbi képlet szerint számítandó ki:

Személyabroncs: Térítés = aktuális ár * ((mért csatorna mélység - 1,6mm)/eredeti csatornamélység)

A reklamációt a MARSO Kft. a „Reklamációs jegyzőkönyvben” rögzíti, amelyet az igénybejelentő is megkap. Amennyiben a vevő nem ért egyet az elbírálással akkor a vásárlás helyén kérheti a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség szakvéleményének beszerzését. A vizsgálat díját a vásárlónak kell megtéríteni, ha:

A hiba rendeltetésellenes használat, helytelen kezelés, tárolás
Elemi kár vagy erőszakos behatás miatt következett be
Amennyiben a vásárló a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség véleményét nem fogadja el, akkor panaszával a bírósághoz fordulhat, a kereskedővel szembeni igényét polgári peres eljárás keretében érvényesítheti.

Fizetési lehetőségek:

Utánvétel: Megrendelését a rendelés véglegesítéskor megadott napon szállítjuk ki. Kérjük, hogy a véglegesítésnél olyan címet és időpontot adjon meg amelyiken biztosan áttudja venni a küldeményt, ezzel is segítve a futár dolgát. A számlavégösszegét a termék átvételekor kell kifizetni a futárnak. Amennyiben a terméken sérülés található illetve a mennyiség vagy a termék eltér, az Ön által megrendeltektől kérjük, ne vegye át a csomagot, küldje vissza a futárral. Felvesszük Önnel a kapcsolatot a hiba kijavítása érdekében.

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Szabályzat
RENDBEN